Det bor en mester i meg. Og deg.

Det arrangeres verdensmesterskap i alt mulig, forstår jeg. Fotball og langrenn og friidrett har man hørt om. Sjakk og biljard og poker er litt mer obskurt, men fortsatt kjente konkurransegrener – jeg nekter å kalle dem idretter. Når man begynner å konkurrere i ting som pølsespising, konekasting (eller var det konebæring?) eller luftgitarspilling – da tenker jeg at det må finnes et vm for meg også. I alle fall om jeg arrangerer det selv.

Etter nøye analyse av selv, har jeg kommet fram til at jeg kunne vært lovende innenfor følgende grener (på engelsk, fordi det aner meg at konkurransene ville fått et internasjonalt tilsnitt):

1. FiCwPoP – Fast Pacing in Corridors with Piles of Paper

2. QP – Quiet Procrastination

3. PtPAbRTSEE – Pretending to Pay Attention but Really Thinking About Something Else Entirely

4. FE-MR – Fast E-Mail Responding

5. AtFPtWAM – Ability to Forget Password to Work Answering Machine

Bor det en verdensmester i deg?

,

  1. #1 by chicida on desember 22, 2009 - 10:05 am

    LRaCP – Loud, Restless and Colourful Procrastination: innebærer musikk på fullt, 10x besøk i kjøleskapet, 7x kaffekoking + Star Trek-aktige sminkeforsøk på badet(og jeg er ingen Trekkie)

Legg igjen en kommentar

