Fire ganger fire

Stjeler denne, jeg. Mens såpeoperaen ruller videre må jeg skrive noe annet. Hva jeg gjorde i dag, for eksempel

Fire ting jeg har gjort i dag:
1. Vært på jobb og hatt sirkus i hodet
2. Trent.
3. Spist god middag med morsomme mennesker
4. Ledd litt av meg selv, som vanlig.

Fire ting på min to do-liste:
1. Organisere flyttingen.
2. Vaske ut.
3. Finne ut av ting
4. Få yndlingsbildet innrammet

Fire guilty pleasures:
1. Shakira. Trenger jeg si mer?
2. Non stop. ikke så guilty da, men jeg kan faktisk spise en pose alene hvis ingen tar den fra meg. Så litt guilty likevel…
3. Internetten. En tidstyv uten like…
4. Nymannen…

Fire rare og tilfeldige fakta om meg:
1. Jeg elsker hermetiske erter, og spiser dem med stor glede rett fra boksen.
2. Jeg liker manneparfyme bedre enn dameparfyme. På meg selv, altså.
3. Jeg liker lukta av bensin, sigaretter og sigarer. Ikke gammelt askebeger, men lukta når noen røyker.
4. Jeg har aldri prøvd snus.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

