Suddenly you complete me

Jeg tror ikke på soulmates, evig kjærlighet og evig lykke (men jeg hetser ikke drømmerne). Jeg tror på å få med meg de øyeblikkene, du vet (de små små), de som kanskje ikke betyr så himla mye for noen andre enn deg selv (eller kanskje likevel). Men de varmer deg langt inne i magen og du husker dem i årevis.

(mammas latter den dagen. det vakreste flyplassmøtet. den late søndagen, bakfull på stranda med vinden i håret. den siste dansen den kvelden for 15 år siden.)

Jeg trenger ikke mer enn en sang for å huske det. Fuck, jeg er lykkenostalgiker på en mandag.

Og den fineste låta om dagen. Små drypp av lykke – det er det vi får.

,

  1. Gæmlisemo « Slikejenter’s Weblog

Legg igjen en kommentar

