Slike dater (9)

Poppis å blogge vår om dagen, skjønner jeg. Selv om det ikke er behagelig varmt ute ennå, er det i hvert fall lyst når jeg kreker meg opp klokka halvsju, og lyst når jeg kreker meg hjem klokka fem. Jeg har bare lyst til å sitte i sola med kaffe og morsomme bøker, men siden jeg dessverre er lenket til datamaskinen om dagen, beinridd av dårlig samvittighet og enda dårligere tid er det sparsomt med kosestunder utendørs.

Jeg skuler på leende, skravlende studenter som har limt seg fast i solveggen, og ikke ser ut til å ha en bekymring i verden (dette vet vi alle er feil, siden de samme studentene om en drøy måned sitter og biter negler over eksamener og oppgaveinnleveringer og gudvethva).

kaffe

Så jeg har avtalt date til helga: meg, kvalitetskaffe og noe litterært. Jeg gleder meg stort, og gjetter på full klaff.

,

  1. #1 by Spaghetti on mars 27, 2009 - 2:31 pm

    Hvordan gikk det?🙂

  2. #2 by slikejenter on april 3, 2009 - 6:41 am

    Måtte dessverre avlyses pga stor arbeidsmengde. Jeg mente vi kunne ha det til gode – i påska – for eksempel. Og sånn blir det🙂

Legg igjen en kommentar

