Kvinnedagen, ja jøss

Jeg var ute og fuktet meg litt lørdag kveld, og da jeg kom slengende hjem i firetida hadde en kompis sendt meg en «Gratulerer med dagen!»-melding. Jeg lo godt og sendte til svar: «Nei, Stian, nå har du sendt feil – jeg har ikke bursdag!! På fylla eller?». Dagen derpå satt jeg og filosoferte på toalettet, og da skjønte jeg at meldinga hadde kommet i anledning kvinnedagen (noe min venn Stian ikke unnlot å påpeke sånn litt utpå dagen).

Her har vi fått en egen dag, også husker jeg det ikke engang. Snakk om perler for svin.

Gratulerer med overstått, jenter, håper dere hadde en fin dag!

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

