20 spørsmål

Låvvlie Solskygger tagget meg til følgende meme, og jeg synes sånt er festlig, jeg, så here it goes:
1.Din beste ferie noensinne var når og hvor? Det må vel være da jeg og min eks-kjære var i Italia, og hele ferien forløp i en rus av forelskelse, deilig mat, gode viner og låvvliness.
2.Hva er det mest romantiske noen har gjort for deg?
I ettertid tror jeg kanskje da en jeg engang elsket lot meg gå, selv om han egentlig ville være sammen med meg. Og han fortsatte å være min venn. En av de beste.
3.Nevn en ting du skulle ønske du gjorde oftere? Konsentrerte meg skikkelig. Og ringte moren min.
4.Har du dyr? Hva? Nei. Men en dag skal jeg ha en slik.
5.Hva er dine topp 3 favorittfilmer? Pulp fiction. Hjortejegeren. Apocalypse nå!
6.Nevn sist gang du hadde det helt fantastisk! I går morges faktisk, våknet uthvilt (forsov meg), lat frokost (som jeg egentlig ikke hadde tid til, men tok likevel) og sol på vei til jobb. Godt humør.
Ja, jeg er en enkel sjel!
7.Favorittsnacks? Sånne sombreros. Eller sånne nøtter med havsalt og pepper. Who am I trying to kid? Jeg liker det aller meste. Og jeg er fascinerende begeistret for frokostblanding til alle døgnets tider.
8.Hvor langt nord i Norge har du vært? Tromsø.
9.Er det noen du savner akkurat nå? Hvem? Jeg savner alltid noen, men jeg lider ikke! Mer at jeg ønsker de var nærmere. Venner som ikke er her. Søsteren min. Eks-en min (dessverre…).
10.Favoritt vinteraktivitet? Kakao innendørs, teppe og bok. Eller skitur på fjellet. Når det er fint vær vel å merke.
11. Hvilken sang (om noen) beskriver deg best? En jeg kjente engang insisterte på denne.
Jeg vet ikke helt. Jo, forresten! Denne (mest fordi den er en favoritt, kanskje…)!
12. Klarer du å spise 2 liter is på rappen? Nei, merkelig nok.
13. Hva ville du bli (yrke) da du var liten? Jeg ville faktisk bli FN-soldat… Helt til jeg skjønte at jeg måtte i militæret da.
14. Hva har du som startside på PCen? Google.com
15. Hvis du måtte velge ett spisested for resten av livet. Hvilket? Hmm. Bølgen og Moi? Deilig frokost, god lunsj og kreative middager. Men jeg hadde sikkert krevd å få delta på kjøkkenet etter hvert…
16. Hva er ditt livsmotto? Driver ikke med sånt😀
17. Når fikk du ditt første kyss? Da jeg var 14, tror jeg. Stor stas😀
18. Hvis du ikke kunne bodd i Norge, hvilket land ville du valgt? England eller Frankrike. Eller Italia.
19. Det som irriterer deg mest i hele verden er…? Høye, skarpe unødvendige lyder.
20. Nevn tre blogger du vil anbefale til andre! Kamikaze, Lekkermunn, En annens liv. Bare tre av mange…

Jeg tagger ingen, men oppfordringen er der, selvsagt…

  1. #1 by Snuppelur on november 5, 2008 - 11:43 am

    Morsomt at spørsmålene har kommet hit. Jeg lagde de 10 siste der😉

  2. #2 by kamikaze on november 5, 2008 - 12:28 pm

    Åh, takk for anbefaling, slikejenter! Den lagde dagen min!

  3. #3 by slikejenter on november 5, 2008 - 3:07 pm

    Snuppelur: Ja, vi veves sammen på dette Internettet, du ;D

    Kamikaze: My pleasure!

Legg igjen en kommentar

